tisdag 27 april 2010

En syssla avklarad :)

Nu har jag betalat mina räkningar och fixa
med de för denna månad. :) skönt.
men fan vad de tar tid alltså!! :/ puh.

ska snart ta tag i maten och hitta på
något att äta, de är oxå mindre roligt.
Men ska vänta tills Per kommer hem och
höra om han vill äta med mig så slipper
jag laga till bara mig själv.
de e alltid tråkigt att bara laga då
man själv ska äta (ENSAM).

Nej tacka vet jag virkning (amigurumi) de
e något som gör livet värt att leva :) wiiee.
Påbörjande en flodhästtjej igår (började bara
lite smått med huvudet).
men nu måste jag ta och göra klart lite figurer
och inte hela tiden börja på nya.

Men något som jag skulle ha behövt gjort är
en prinsesstårta som jag har tänkt ha som
nåldyna. (en perfekt sak).
och en sån borde jag ju kunna virka klart under
kvällen. :)

0 kommentarer: