måndag 26 april 2010

;)

Idag har jag sem. och ska bara vara hemma och ta de
lugnt och ha de gött :) måste man få i bland :P

Eftersom jag är ledig från jobbet idag så innebär
det en massa virkning :)

Tänkte jag skulle försöka virka klart Pridedockan,
som jag testavirkar åt Janna :)
Mönstret på Pridedockan/dockorna kommer att finns
som gratis mönster på Jannas Blogg såsmåningom.



Här kan ni se bild på de Pridedockor som Janna själv virkat.


Här kommer en bild på ännu några färdiga monster :)


Bild på en pågående liten draktjej, hon e bara så charmig :)

Igår så hade Mia Bengtsson sitt sista mönsteravslöjande
innan boksläpp. Å shit vad jag blev glad när de visade sig att
mönster nr.11 var Harajukuflicka (en söt amigurumi som Mia visat på bloggen
tidgare, och då har man bara tänkt. "Tänk om jag kunde virka min egen
Harajukuflicka". Och äntligen kommer jag kunna göra de när boken släpps :) YES.



Här har ni en underbar bild på Harajukuflickan, underbar ♥

0 kommentarer: