måndag 19 april 2010

ÄNTLIGEN!

Nu blir de äntligen lite sofftajm och virkning.
Blev inte just nå virkning alls i helgen :(

Har städat och pysslat hela helgen :)

och fint blev de och nöjd blev min
kära bror :) vi bytte gardiner hos
honom och fixade med de mesta.

Nu idag efter jobbet har jag städat hemma
i lägenheten (med bara lite snabbstädning),
var inte så skitigt som jag trodde.
Disken har jag inte orkat tagit itu med än
så jag hoppas att Per vill ta den eller rättare
sagt "KAN" diska.

Nu har jag satt på filmen "Stormens öga" (den
senaste Beck filmen) för sisådär 20:e gången. :)
Älskar Gunvald Larsson :P Persbrandt gör rollen så
himla bra. Och utan honom skulle man nog inte gilla
Beck filmerna så mycket som man gör :)



Och samtidigt som jag tittar på filmen ska jag fortsätta
virka på min söta lilla Blomman :)

0 kommentarer: