fredag 12 mars 2010

Ny dag och nya virknings tillfällen :)


Nu på morgonen innan jobbet har jag slagit på Alvin och gänget, älskar dom söta varelserna guuuuud så underbart söta dom är alltså.
Idag blir de att jobba tills typ 3 sen blir de att hem och virka :)började igår på en grå kanintjej (kommer kanske bild ikväll om hon blir klar). Har faktiskt inte virkat så mycket på den sista tiden, utan har mest städat.
Visst skulle jag behöva fortsätta städa och göra fint här hemma nu när de slutat rinna vatten, men de får faktiskt vänta tills på lör då får jag ta och göra ett riktigt ryck här hemma och nu när jag inte längre behöver ha handdukar och hinkar överallt så ska jag nog oxå hämta hem Ozzie.
Ozzie är min och Pers lilla donna (nämligen våran speciella lilla lilla kattdam).
Per kommer bli så glad om han äntligen får hem henne igen!

0 kommentarer: